niedziela, 29 stycznia 2012

Początki.

Już od dłuższego czasu planowałam założyć drugiego bloga. Ten będzie miała odmienną tematykę.
Będę pisała tu o książkach, filmach, serialach, czyli o tym co bardzo lubię. Drugi blog jest o tematyce kosmetycznej i modowej: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/ .

Notki postaram się dodawać jak najczęściej, choć przyznam, że czasem nie mam po prostu na to czasu.

Popracuję nad detalami w wyglądzie bloga. 

Mam nadzieję, że Wam się tu spodoba. :)





Nagłówek jest autorstwa Cassie, której chciałabym serdecznie podziękować! ;)

8 komentarzy:

  1. Fajny nagłówek. : )
    Z przyjemnością staję się Twoim pierwszym obserwatorem !
    pozdrawiam i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię oglądać filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam filmy i ksiazki i dziekuje za odwiedziny.
    Wlasnei dolaczylam do obserwatorow i czekam na Ciebie
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/ /

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka tutaj Patka ;D
    To początek.? - Zaczynasz GENIALNIE..! <3
    Świetnie się zaczyna :D
    Fantastyczny Blog :D
    Dziękujemy za komentarzyk <3
    Liczymy, że będziesz do nas zaglądać ;**
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że obserwujemy. ; ) ja już się zapisałam i liczę na rewanż. ; *

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.! robię konkurs na "najlepszego bloga". Wygrana osoba dostaje nagrodę (coś z biżuterii). Może wpadniesz i się zgłosisz.? ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, ta Cassie...;D

    Obserwuję;D

    xoxo.
    Gossip Girl . !

    PS Zapraszam do siebie...;D
    Post specjalny, obiecany filmik.!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia :) Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń